Polityka Zwrotów

Do reklamacji towarów zakupionych w Sklepie zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego. W przypadku, gdy zakupiony wysyłkowo towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Sprzedawca. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Sprzedawcę, który ocenia, czy wynikała ona z wady tkwiącej w bezpośrednio w towarze czy z winy klienta. Jeżeli zakup towaru został dokonany przez konsumenta lub osobę zawierającą umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością zawodową, zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego (ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r., Dz. U. z 2014 r. poz. 121). Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej, z wyłączeniem sytuacji, gdy Użytkownik wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy sprzedaży. W ramach rękojmi Użytkownik ma prawo żądać obniżenia ceny, odstąpienia od umowy (w przypadku istotnej wady), wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, o ile wybrana opcja nie jest niemożliwa lub nadmiernie kosztowna. 

Reklamacje są rozpatrywane przez Sprzedawcę w terminie do 30 dni od ich zgłoszenia. Zwrot należności wynikających z reklamacji zostanie dokonany na numer rachunku bankowego z którego dokonano płatności. 

Procedura zgłoszenia reklamacji: 

1. Skontaktuj się z obsługą Sprzedawcy pod adresem e-mail: kontakt@ralphwood.pl lub telefonicznie: +48 690201214 podając przyczynę reklamacji.

2. Po uzgodnieniu szczegółów wysyłki przygotuj reklamowany towar tak aby był zapakowany, zabezpieczony oraz gotowy do transportu w ustalonym wspólnie terminie.

3. Do przesyłki dołącz: Potwierdzenie zakupu opis wady, informacje o terminie wystąpienia usterki oraz żądania reklamacyjne (np. wymiana, naprawa, zwrot). Pisemne zgłoszenia reklamacji prosimy kierować na adres e-mail: kontakt@ralphwood.pl Jeśli reklamowany towar okaże się pozbawiony wad, koszty przesyłki zwrotnej oraz uzasadnione koszty diagnostyki ponosi Użytkownik.